بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


توهین سرمربی جدید پرسپولیس به فوتبال ایران !

روابط تیر و تار سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این روز‌ها بحث محافل فوتبالی در کشور است و به نظر می‌رسد با توجه به سوابق این دو، ادامه این حاشیه‌ها در فوتبال ایران رقم بخورد. 
این دو مربی که بعد از جام جهانی 2006 درگیری‌های لفظی خود را در فوتبال پرتغال آغاز و بار‌ها بر علیه یکدیگر مصاحبه کردند، فوتبال ایران را هم از این درگیری‌ها بی‌نصیب نگذاشتند. 

سرمربی انتخاب شده پرسپولیس بعد از انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی، در مصاحبه با روزنامه «آبولا» به تحقیر فوتبال ایران پرداخت و گفت: «کی روش به درد‌‌ همان فوتبال ایران می‌خورد، نه پرتغال!» 
وی با فرسوده خواندن فوتبال ایران گفت: «مربی بدون تاکتیکی چون کی روش به راحتی می‌تواند در فوتبال فرسوده ایران کار کند و می‌تواند پیوند خوبی برای فوتبال ایران باشد.» 
حالا مانوئل خوزه به قول خود به فوتبال فرسوده ایران پا گذاشته، فوتبالی که به درد کی روش می‌خورد. حال باید منتظر ماند و دید آیا مانوئل خوزه به درد فوتبال ایران می‌خورد یا نه؟ 

به نظر می‌رسد رویه مصاحبه‌های جنجالی این دو مربی در فوتبال پرتغال به ایران هم سرایت کند اما امیدواریم این جنجال‌ها باعث افزایش درد فوتبال ایران نشود و فوتبال کشور از وجود این دو مربی ‌‌نهایت استفاده را ببرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 4 / 1391برچسب:پرسپولیس,فوتبال ایران,کروش,خوزه مانوئل,کانون هواداران استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com